A101 e bez gelecekmiş işinize lazım olursa diye paylaşıyorum kızlar☺️
p17 sinde sabahtan market kapısında olmam gerek ☺️☺️
Bende bunu bekliyorum bezimiz az kaldı
1,512,441 soru
24,669,200 cevap
367,164 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın