0 oy
270 göst.
Diğer kategorisinde (570 puan) tarafından
Sorumu grne yerinde soramadim bir turlu .arastiriyorum merakta ettim .ikiz gebelikte nst de kalp ritmine vakarken iki bebeginde mi bakiyorlar birine bakip mesela bir problem varsa hemen aliyorlarmi doguma .nasil bakiliyor buna acaba .ilk dogumumda kizimin kalp ritmi bozulunca sezeryan olmustum . Ikiz gebeyim ,yaşayinca insan tekrar boyle birsey olsa diye neye gore bakiyorlar merak ettim 

3 Cevaplar

0 oy
(7,617 puan) tarafından
20 dk birisini dinliyorlar sonra ötekini yine 20 dk süreler degisebilir
(570 puan) tarafından
Anladim canım mantikli tabi olmasi gerekende bu
-Reklam-
0 oy
(775 puan) tarafından
Sıra ile takıyorlar canım 20 dk falandı yanlışı hatirlamiyosam
(570 puan) tarafından
Anladim canim genel cebaolar boyle demekki oyle oluyormus ogrenmis oldum
0 oy
(5,448 puan) tarafından
Ikiz annesiyim. 15 20 dk biri aynı şekilde diğeri dinleniyor

Ileriki haftalarda ciddi bi sıkıntı varsa alırlar birlikte .
(570 puan) tarafından
Tabi sknti degisken bir durum .ikiside dinlenmesi guzel .bilmeyince acaba diye dusunuyor insan tesekkur ederim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 237 göst.
14 Eylül 2024 Diğer kategorisinde 2801 (1,503 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 281 göst.
2 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Efe annesi (41 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 245 göst.
7 Eylül 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Alpimin annesiyim (85 puan) tarafından soruldu
0 oy
22 cevap 809 göst.
19 Mart 2024 Diğer kategorisinde 2323 (2,173 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,296 soru

24,667,272 cevap

367,059 kullanıcı

...