0 oy
592 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (166 puan) tarafından

Arkadaşlar bende alerjik astım var. Bahar aylarında öksürük tutar ama artık üşütünce ya da soğuk şeyler yiyince de bazen başlıyor durmuyor. Bu öksürük belası yine başladı öldürünce karnım ağrıyor. Bunu nasıl geçirebilirim. Doktor gebelikten önce buhar yazmıştı ventolin kullanabilir miyim. Ya da ıhlamur içebilir miyim Her gece kaynar süt içiyorum sabah pekmez kaynattm içtim biraz ama geçmedi hala 

1 cevap

0 oy
(386 puan) tarafından
Ben covid olduğumda buhar makinasının içine koymuştum ventolin ama aile hekimi aradığında söyledim zararlı kullanma hamilelikte ciğerlere zarar veriyor dedi. Birde bolca ıhlamur içebilirsin. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 592 göst.
17 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Defneee (1,343 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 833 göst.
22 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Yasmengungor (2,504 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 312 göst.
15 Kasım 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Enesinannesi_ (1,077 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 567 göst.
21 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Azrasudd (313 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...