0 oy
1,673 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Sarjım 1 kızlar yarın okuyup cevap vericem aklınıza ihtiyacim var 

Ben kaynana görümceyle konuşmuyorum çok olaylar oldu beni evden kovdular annemi evden kovdular vs . Bilenler vardır belki aranızda ama eşim konuşuyor neyse yakında evlenicek ama düğün olmaycak nikahtan eşim diyor ki o kadar insan olucak beni yalnız bırakma yine konuşma ama ben yanlız gitmeyim siz olsanız ne yapardınız

51 Cevaplar

0 oy
(8,381 puan) tarafından
Eşim için giderdim ama sadece 1 saat durup donucez derdim 1 dk dahi gecerse basar guderim derdim kabul ederse ne âlâ etmezse bende gitmem.
-Reklam-
0 oy
(1,151 puan) tarafından
Annemi kovan insanın ağzına yüzüne tükürür bırakırım asla gitmezdim ben eşin gitsin boşver 
0 oy
(17 puan) tarafından
Canım görümcem kaynanan için değilde  eşinin akrabalarına karşı kocana eşlik etmen lazım kocan için git yanlız birakma eşini 
0 oy
(4,757 puan) tarafından
Ya yaşanmış aranızda bisiler haklısın gitmek istemem ama yenge olarak gorunmen lazım muhatap olmasa da aranızda olanları cümle sülale ve damarın sülalesinin öğrenmesi gereksiz bence nerde eşin dicekler kocana yada sorcaklar kaynanaya bul bul gibi yalan yanlış konuscak oda
0 oy
(1,107 puan) tarafından
Canım ben olsam şahsen gitmem. Tamam eşini kırmak istemiyor olabilirsin, olay tam tersi olsa senin ailen eşine bu tarz davranış yapsa gelir mi nikah? Annemi beni ve yeğenini evden kovacak üstüne nikah yada düğüne gitmek o tip insanlara mükafat olur bence. Emin ol sen gitsen çok mutlu olacaklarını düşünmüyorum. Zaten eşin ile iyisin onlara bunu kanıtlamak için gitme bence. Tabi yine senin kararın. 
0 oy
tarafından
Eşim eğer iyi biriyse onun hatırına giderdim eşimi yanlız bırakmazdim 
0 oy
(3,283 puan) tarafından
Giderdim biemedim ama konuşmadım 
0 oy
(3,854 puan) tarafından
Ben asla ama asla gitmezdim  ne halleri varsa görsünler  annemin kovulduğu yerde benim işim olmaz bizim aramizda da böyle birşeyler geçti yüzlerine bile bakmıyorum 
0 oy
(2,220 puan) tarafından
Gitmezdim çünkü orda gerilirdim sinir oluyordum beni kovduklari annemi kovduklari aklıma gelirdi eskiler yani kendimi niye  strese sokayım gitmezdim sonuçta eşine karismiyorsun o gidiyor yani 
0 oy
(1,853 puan) tarafından
Ben olsam kendimden özür diletmeden asla gitmezdim ki öyle de yaptım zamanında millete aa bak hatalı oydu ama oğlumla aramızı açmaya çalıştı huysuz gelin derler eşine söyle madem ki benim haklı olduğumu biliyorsun senin için gelirim ama benden özür dileyip davet etmeleri lazım de bir kere taviz verirsen devamı gelir 
0 oy
(3,589 puan) tarafından
Büyüklük bende kalsın der eşimin hatırına giderdim 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 242 göst.
7 Ağustos 2025 Alışveriş-Hediye kategorisinde eslemree (1,822 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 550 göst.
22 Temmuz 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 905 göst.
13 Nisan 2026 Moda kategorisinde Gurbetci_Saban (5,645 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 436 göst.
16 Mart 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Seherkzll (305 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,185 soru

24,666,026 cevap

366,978 kullanıcı

...