Görümcemi her görmeme inşallah yiğenim sana değil bana benzer diyo. Halasına benzeyecek tabi ben dururken sana mı benzeyecek diyo deli ediyo beni. Hayırlısı deyip geciyorum kırmamak icin ama sinirlerim zıplıyo. Gecenlerde aksini söyledim diye tutup demez mi inşallah 40 gün 40 gece uyumazda seni de uyutmaz diye beddua etti. İnsan daha anne karnındaki bebeğe beddua eder mi ya. Hayır eşimle aram bozulmasın diye susuyorum aman patavatsız işte diyip geciyorum ama sinir kat sayılarımla oynuyo resmen.
Manyak mi nedir. Sende altta kalma canım anne babası varken halasına daha sırası var benzemesi için desene .beddua etmek neyin nesi .allahım ya. Beddua döner dolaşır sahibini bulur. Ahh ahh ne insanlar var
Aman haaa heleki benm.gibi ugursuz gorumceyse sseninki benzemesin anam zaten derler ya kimi sevmessen ona huyuda suyudbbenzer diye
Benim de kaynanam bebek dogdu doğali burasi amcasi agzi babasi burnu dedesi diyr diye tüketti beni ben dogurdum ya.bu cocugun bana benzer yani yokmu dedim kulagi çirkinmiş o da bana benziyomuş :D ay Allahim valla lohusalik da beter Allah sana da sabir versin canin sag salim al kucagina
Gerizekalı bu kadar da olmaz ya senin moralini yüksek tutacağı yerde yapgitgina bak canım hiç kafana takma madem öyle yapiyr
Boşver bunları ya benim gorumcemde geliyor bazen diyo inşallah bana benzer görenler bebeği bana benzetsin diyo ama kendisi hiç de güzel değil akıl yönünden de uçuk bende ona halasının olabilir niye olmasın diyorum tabi hiç istemiyorum ona benzemesini Allah korusun :)
Sen de söyle tipi dana çeksin de huyu çekmesin deee ..
Ay bı görümce vakası daha Allah o görumceyi bildiği gibi yapsın insan beddua eder mi daha doğmamış bebeğe ya tabiki anası varken sana mi benzeyecek sen kimsin asıl ya haddini bilmez densiz
Ellerini saçlarına Bi dola kafasını duvara bi carp bırak terbiyesizce konuşmayı yanında nefes almaya bile çekinir. Koca akrabalarıyla mesafeyi koruyacaksın yoksa hadlerini aşıyorlar.
Sana benzemesinde 40 gece uyumamaya raziyim deseydin :)
Ben olsam susmazdim heralde dün akşam eşim halalari geldi habersiz nesiz birden saat 10 a gelmis oturmaya geldiler 4 kişi insan haber verir neyse bana dediler eşine benzicek bence aynısı olcak yok şu isim kötü bilmem ne bende gidip kaba isimler koyamam sevmiyorum yani bende dedim tabiki benzicek kocama kocam kadar yakışıklı tatlı olcak oda deidm nasıl bakıyorlar birbirlerine =DD
1,512,230 soru
24,666,627 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın