Yaaa ben de pazartesi aldım yemeğini yaptım her zaman yaptığım gibi benimki de şekerli gibiydi çocuklar bile bu ıspanak değil bize başka bir şey yediriyorsun dediler (sebzeyi zorla yiyorlar) yogurtladik ta öyle yedik:))
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın