0 oy
852 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,110 puan) tarafından
Kızlar yarın sabah 8.45 9 gibi sezeryan olucam ama Bi korku var içeriye girme anı ya uyuşmam tam olmazsa dua edin ve içimi rahatlatsanız olur mu sezeryan olanlar nasıldı sezeryan doğumunuz nasıl geçti? 

22 Cevaplar

0 oy
(9,259 puan) tarafından
Valla canım ben o kadar sancıdan sonra hiç korkmadım bir an önce beni doğuma alsınlar da bu sancı bitsin dedim.
-Reklam-
0 oy
(10,286 puan) tarafından

Bence evladını kucağına alacağın anı düşün kokusunu içine çekince vereceği mutlulugu düsün hersey oldu bitti olacak insaallh kolay doğumun olsun inşallah :)

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 395 göst.
4 Şubat 2026 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hacer-N (38 puan) tarafından soruldu
+3 oy
8 cevap 489 göst.
0 oy
8 cevap 450 göst.
20 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Hayriye_6464 (84 puan) tarafından soruldu
+1 oy
19 cevap 966 göst.
10 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Balarisi (8,378 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...