0 oy
2,535 göst.
Diğer kategorisinde (88 puan) tarafından
6. Günümdeyim  ara ara olyrm

5 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Canım sen hamamdayken adetli birisini fark edersen ne hissedersin. Öyle düşün bence gidilir  ama  bence hiç etik değil    tamponla. Filan  bişey. Olmaz gidilir belki ama. Bana göre hiç hoş değil  hele ki kaplıca tarzı. Havuzlu filan sa. Hiç  bence gidme  derim
(88 puan) tarafından
Havuz deil canm 6. Gunumdeym yani ara ara leke halinde oluyrm
tarafından
Banyo tarzıysa  o kadar problem olmaz belki de   az az gelwn  ne kadar dır sen kendin biliyorsun  rahatsız etmiyorsa seni gilir bence o vakit sanırım
-Reklam-
0 oy
(742 puan) tarafından
Töbe töbe .d.d
0 oy
(1,151 puan) tarafından
Gidilmez hoş olmaz hem insan rahat edemez o halde 
0 oy
(1,402 puan) tarafından
Adetliyken gidilmez tabikide ama altıncı günde adet bitmiş oluyo zaten hafif lekelenme oluyo bende sadece sendede öyleyse eğer  gidebilirsin bence.
0 oy
(1,033 puan) tarafından
Gidilmez gidilmemeli bence

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 326 göst.
24 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Nursenaberkan (322 puan) tarafından soruldu
+2 oy
9 cevap 412 göst.
26 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Aybala_066 (16 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 735 göst.
28 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Anneolmakask (1,046 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 601 göst.
14 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,180 cevap

367,322 kullanıcı

...