Memnun kaldığınız varsa önerrseniz sevinirim 500 TL yi geçmesin lütfen
Post çıkarayım
Fakir demistimya arzummus evdeki bu benim. Mutfakta duruyor
Ben bunu kullanıyorum çok da memnunum.
Alacağım da bu model cnm
1,512,245 soru
24,666,743 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın