0 oy
170 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (299 puan) tarafından

Kızlar gece 11 gibi karnım ağrımaya başlamıştı Bi ara sancım oldu gibi oldu. Sonra uyudum şimdi uyandım hala karnım ağrıyor kusacak gibiyim hani ishal olursunuz karnınız ağrır ya öyle tehlikeli midir sizce bebek hareketleri var toplanıyor Bi yerde 31 haftalığım daha

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Gaz olabilir ama geçmezse hastaneye git sancıda olabilir. 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bence hastahaneye gitmelisin normal değil 
0 oy
(34,544 puan) tarafından

Doğum belirtisi.gibi. Acile git bi

0 oy
(1,391 puan) tarafından
Burda oyalanma acile git hemen

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 271 göst.
0 oy
4 cevap 293 göst.
0 oy
2 cevap 261 göst.

Kategoriler


1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...