Seçmiyor gibi gözüküyor ama yaptığım yemekten bi tabak yiyor bi daha yemiyor. Şimdi seçimis mi oluyor seçmemis mi oluyo ben de tam anlamıyorum.
Bizimkine dönüşümlü aynı yemek olacak yahu Allah rızası için tadına bak derim bakar güzel ama yemem der
Seçer bende burası anan evi değil aha yemek yersen ye yemezsen aç kalırsın sonuçta bana yivermicen derim şimdiye kdr aç kalmadı azda olsa mecbur yedi d
Hahahahaha afiyet olsun cnm
Daha nişanlıydık hep derdi yeşil fasülye sevmem diye altı yıldır sevdiremedim
Daha da yok çok şükür
Allah kızzzz
1,512,191 soru
24,666,113 cevap
366,983 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın