0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kizlar bnde burda ogrndm ya  boyle bisi varmi merk etim şuan9+1 haftaligm sizce ne

image

3 Cevaplar

+1 oy
tarafından

Bence erkek  içimden öyle gecti:)

tarafından
Hadi ya :) saglikla gelsinde  esim erkek diyo bn kiz baz kararm dgsiyor erkek diyrm
-Reklam-
0 oy
tarafından
O kadar tecrübeli değiliz bacım keseden tahmin edecek kadar ama ben resime baktığım zaman kız geçti içimden 
tarafından
Kiz yok burda cogu kisi okudum kese yuvarlik kiz  fasulye gibise erkek mis ama bilmiyorumki bnde dedm paylasim bakim
0 oy
(1,865 puan) tarafından
Erkek gibi geçti içimden
tarafından
Ya insalh cnm:))

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 327 göst.
0 oy
4 cevap 305 göst.
0 oy
12 cevap 625 göst.
0 oy
3 cevap 417 göst.
12 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde 552234 (2 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,774 soru

24,673,543 cevap

367,408 kullanıcı

...