Kadayıf sarmasından mı bahsediyosun canım sarıp fırında kızartıyosun üstünede sütlü şerbet of nefis oluyo hafif bir tatlı oluyor
1,512,774 soru
24,673,543 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın