az seviyor napsin ))
Mantığına bayıldım adamın
Demekki çok sevse Bi ikinci kattan falan atlıcak
Acaba çok seveydi kaçıncı katta olurdu 2. Mı 0
Ahahahahaa :)))
Çok sevmemesi isabet olmuş
1,512,582 soru
24,671,051 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın