Ben sakaryadan hissettim
İlk resmen çatırtı oldu sonra salladı üçünüde hissettim. Önceden de duyardım ama bu kadar korkmazdım Çok hassaslaştım. Eşim olmasaydı korkudan giderdim herhalde Rabbim tekrarını yaşatmasın İnşallah ..
Çok geçmiş olsun Allah bidaga yasatmasin
İstanbulda sokağa indik
Çok korktuk
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın