0 oy
1,141 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Allah kabul etsin öncelikle kızlar. Köfteci Yusuf un köftesini seven var mı 

35 Cevaplar

0 oy
tarafından
eskiden güzeldi artık değil 
-Reklam-
0 oy
(15,132 puan) tarafından
Hele siz onu Bursada yiyin beğenmeyenler çıksın da göreyim 
(2,493 puan) tarafından
Pişmemiş gibi ya
(15,132 puan) tarafından
Masterchef izlemeyen çok herhalde burada. Zaman zaman bana da denk geldi yalan değil ama ızgarası soslar falan iyi yani asıl dükkanları burada ben de şehit dışında yediklerimi beğenmedim pek yalan değil
(2,493 puan) tarafından
Biz de dinlenme tesisinde yedik soslar mezeleri efsaneydi ama köftesi bildiğin pismemisti. Sakız gibi cigne cigne yutamıyordu insan
(15,132 puan) tarafından
Ben de İstanbulda dinlenme tesisinde yedim dönerini falan beğenmedim yalan değil. Hamburgeri falan çok güzel. Ustadan ustaya değişiyor yine de
0 oy
(4,032 puan) tarafından
Orda biraz güzel gibi ama evde yapınca çok kötü, hamilelik döneminde bi tiksindim ondan, hala görmek bile istemiyorum
0 oy
(1,079 puan) tarafından
Bir kere yedim canm kekik deryası ve çiğ geldi bana içi pembeydi.kekik tadından başka bir tat alamadım ben
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Evde pişirince hosuma gitmedi begenmedik ama yerinde yiyince çok seviyoruz
0 oy
tarafından
Ben de sevmiyorum. Ne zaman bu domuz eti var muhabbetlerine karıştı ondan sonra eti çok iğrenç geldi psikolojik olarak herhalde. Tabi ki öyle bir durum olmadığını söylediler ama insanın kafasında yine yer ediyor 
0 oy
tarafından
Valla ankarada natavega Anatolium da kaç kez gittim çok begendim fiyatıda gayet uygun. Kötü bulanlar oluyor ama şube aynı tat mi farklı bilmiyorum ki. Begendim
0 oy
(1,430 puan) tarafından
İlk acıldıgında cok begeniyorduk cok lezzetliydi. simdi bozdular. Ve pis geliyor bana temizlik vasat kokoyor hersey sanki Tek artıları hızlı servis. 
0 oy
(2,926 puan) tarafından
Ben bayılıyorum özellikle hamburgerine ve cokta guzel pişiriyolar pembelik bulamıyorsun 
0 oy
(3,473 puan) tarafından
Ben seviyorum ya hele sosunu kavanoza bile alıyoruz bazen 
0 oy
(1,780 puan) tarafından
Ben seviyorum sucuğuda güzel oluyor
0 oy
(1,155 puan) tarafından
Önceden çok severdim süreklide yerdik ama hamilelikten sonra tiksindim 
0 oy
(3,550 puan) tarafından

Daha bu aksam orda iftar açtık söylemesi ayıp :) bizim favori mekanımız ya her hafta gideriz 

0 oy
(4,063 puan) tarafından
Bende begeniyorum ama farklı bir kıvamı ve tadı var sanki tamamen et değil gibi bilemedim evde olan köftelerden çok farklı ama beğenerek yerim inşallah hileli değildir.
0 oy
(4,917 puan) tarafından
Sevmemiştim ben ama mecbur kalınca yediğim oluyor

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,763 göst.
10 Ekim 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+3 oy
39 cevap 2,147 göst.
13 Ekim 2024 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
17 cevap 584 göst.
10 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,055 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 2,136 göst.

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...