İkisinden hangisi güzel durur sizce.18 aylık kızım için
....Siyah olan
Ikiside cok guzel ben bayramliklari 2ser tane aliyorum hemen batiriyor cunku
Kizim olsaydi ikisinide alirdim kesin
1,512,803 soru
24,674,011 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın