0 oy
260 göst.
Diğer kategorisinde (402 puan) tarafından
Kızlar işsizlik maaşı ödeme planında edevlette hem miktar diye yazıyor hem de SSK primi ayrı yazıyor. Bu ssk primi olan para bizim hesabımıza mı yatıyor yoksa sadece miktar olan mı yatıyor?

4 Cevaplar

+1 oy
(3,224 puan) tarafından
Miktara bakacaksın canm
(402 puan) tarafından
Teşekkürler
-Reklam-
0 oy
tarafından

Post yukarı çıksin..

0 oy
(8,064 puan) tarafından
Cnm bn pek anlamadım sorunu ama bn 1313alyrdum ablam 1420  alyrdu arkdsm 1100lj bişey 
(402 puan) tarafından
Anladım canım teşekkürler
0 oy
(2,929 puan) tarafından
Sadece miktar olan yatiyo. Bende alıyorum şuan 
(402 puan) tarafından
Sadece miktar olan düşük oluyor ondan dedim belki ikisi toplamı yatıyordur :/ bu ne yani böyle ya şaka gibi ücretler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 245 göst.
0 oy
2 cevap 156 göst.
27 Aralık 2023 Diğer kategorisinde Gulchan1-12 (368 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 184 göst.
30 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Minigim49 (120 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 160 göst.
22 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Fatma.nurr. (195 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...