0 oy
333 göst.
Diğer kategorisinde (1,313 puan) tarafından
Tuzunu parlatıcısıni herseyini koyuyorum filtresini falan yıkıyorum düzenli ama bulasiklarim kirli çıkıyor neden ya daha 2 yıl olmadı alalı hangi programda calistiriyorsunuz yanlış mı kulaniyorum acaba 

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
2 de calistiriyorum belki kullandigin deterjan ile ilgilidir
(1,313 puan) tarafından
Bütün deterjanlari denedim ayni
tarafından
Ilk zamanlar memnun muydun. Benim beko süpürge oyle cikti. 6 ayda öldü :) beko genellikle beyaz esyada iyidir ama belli olmuyor
(1,313 puan) tarafından
İlk aylar memnunundum sonradan böyle oldu galiba yanlış programda calistiriyorum
-Reklam-
0 oy
(449 puan) tarafından
Alt tarfada ki filtresini yika o pis olursa yıkamaz en kaynar programda calisyiriyorum
(1,313 puan) tarafından
Yıkıyorum düzenli
0 oy
tarafından
Benimde öyleydi sirkeyle ile karbonat kulandım düzeldi hangi deterjanı kullanıyorsunuz.
(1,313 puan) tarafından
Bimin
tarafından
Fairiy kullan
0 oy
(854 puan) tarafından
canim makina temizleyici var al ondan dene yine ayni cikarsa bi goster tamirciye garantisi vardir mutlaka
(1,313 puan) tarafından
Var canım teşekkür ederim
0 oy
(966 puan) tarafından
Arada boş çalıştır cnm.5 yıldır kullanıyorum.pek memnun değilim.idare ediyor işte.
(1,313 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(31,459 puan) tarafından
4 programlısını  kullanıyorum fnish  ürünleri kullanıyorum çok temiz çıkıyor hiç çamaşır suyu dökmem ona rağmen bardaklarimda sararma  olmaz  ilk zamanlar bir iki kez bulanık çıktı annemlerinde beko üç programli var onların bardakları çok sararıyor 
(1,313 puan) tarafından
Benimde 4 programli

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 233 göst.
0 oy
4 cevap 534 göst.
0 oy
2 cevap 265 göst.
0 oy
8 cevap 828 göst.

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...