0 oy
147 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar ben kalan sutumu sagiyorum hemen hemen 125 140 civari sutum kaliyor buzluga atiyordum suan 3 aya gircek oglum sadece gece belki bi kere sagim yapabiliyorum buzluktaki sutlerimi icirip sagim yapip yenisini mi atayim buzluga 3 ay durabilir buzlukta diyolar onlari degistirmem gerekiyomu napmam lazim ek gida doneminde kullanmak istiyorum sutlerimi ama onlari eritip yenilerimi yapmaliyim 

2 Cevaplar

0 oy
(1,916 puan) tarafından
Bende dogdugundan beri atıyorum buzluga ama bi kere bile icmedi ben yinede sagip atiyorum süreleri dolunca çöpe attim ama burda okudum banyo yaptırabiliyormusun canim sütün geliyorsa buzluktakileri verme bence
tarafından
Canim sutüm suan var ama mesela ilk zamanki gibi sagim yapip buzluga atacak kadar degil cnku su icemiyorum ben pek ilk zman zorlada olsa iciyodum smdi onlar cop olsun istemiyorum ek gida zamani kullanirim diyordum ama 3 ay mis buzluktaki suresi bilmiyordum
(1,916 puan) tarafından
Ya ben burda okudum  6 ay diyorlar geçen doktorumda 6 ay durabilir dedi ben 3 ay dolunca attim tabi sen bi arastir onu
-Reklam-
0 oy
(9,394 puan) tarafından
Süt saklama ile alakalı Osman gönülalın vdieosunu izle. Onun haricinde gece filan çok kalktığında sağdıklarından ver istersen yenilerini ekle ardından

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 254 göst.
28 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 386 göst.
18 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 411 göst.
0 oy
5 cevap 259 göst.
7 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Azkaban (3,247 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,826 cevap

367,042 kullanıcı

...