Bizim ev sahibimiz demişti post açtım hatta bizden önceki kiracıya da aynı yalanı demiş sanırım. Tazminat veya şikayet için elimizde kontrat olması şart mı. Burada oturduğumuz belli dogal gaz üzerimize mesela. Herhangi bişey gereklimi bilgisi olan
1,512,560 soru
24,670,825 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın