0 oy
173 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (417 puan) tarafından
Bebeğim yogunbakimdaydi 24 gündür. Çok şükür dün kavuştum..  azar azar emdiği için sağ  göğsümü tam boşaltamadim, sagmayi da ihmal ettim dün. Bugün sabahtan beri agriyor. Şimdi sagsam da sagmasam da çok ağrı yapıyor sıcak suyla yıkadım geçmedi.

İlk çocuğum bilgisizim, yardımcı olabilir misiniz ne yapmam gerekiyor? 

4 Cevaplar

0 oy
(2,515 puan) tarafından
2 saatte bir sağ anca kendine gelir en az 10 kere sağ yarına toplar ins 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Canım süt pompası  al sağ   sıcak suyla yıkamak sütü artırır saguksuda azaltır bilgin olsun 
0 oy
(2,525 puan) tarafından
Mastist olmuş olabilirsiniz
0 oy
tarafından
Elinle sağ biraz sonra pompa at canm geçmiş olsun sıcak su daha çok kötü yapar göğsün çok dolduysaşa bu arada 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 281 göst.
23 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Damlaakts (107 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 81 göst.
0 oy
12 cevap 612 göst.
11 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Gamzeliwampir (4,439 puan) tarafından soruldu
+2 oy
1 cevap 229 göst.
27 Mayıs 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde iiiinciiii (4,966 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...