0 oy
233 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından
Sevinin çocuklar ovunun çocuklar 23 Nisan kutlu olsun . Kahvaltıyı hazırladım şimdi böyle şarkıyla çocuklarımı kaldıracağım.

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Biz 6 da kalkı sitenin bahçesine hapörlör falan kuruluyor çocuk şenliği olacakmış oğlum ağlayıp duruyor çıkmak için 12 de başlayacakmış hava da soğuk şu an zapt etmeye çalışıyorum :/
tarafından
Çok güzel düşünülmüş iyi eğlenceler
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Biz dünden kutladık ☺️bugün post acicam hatta kızımın ilk 23 nisanıydı çok güzel gecti❣️☺️
(39,748 puan) tarafından
Ben adet oldum diye yapıyorum olmasaydım yapmazdım
(49,836 puan) tarafından
Ben ayn 3 de oldum başıydı ramazanin
tarafından
Sabirsizlikla bekliyorim postuuu ☺️❤️
(49,836 puan) tarafından
☺️☺️☺️❣️
tarafından
Benimde oğlumun ilk bayrami idi
0 oy
(187,461 puan) tarafından
bugun baby boyumu eylendircez 

İlgili sorular

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,936 cevap

367,371 kullanıcı

...