0 oy
235 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Martta kimyasal gebelik gecrdim tek sag tupum var  20 sinede regli oldu  duzen sasti gunum degisti diye takip yapmadım digru düzgün iliski dahi olmadi dun kahverengi lekelenme oldu birazcık bugunde biraz daha oldu goguslerimde şişkinlik var sag bacağımda agri biraz önce test yaptım ama negatif boyle olup kanda hamilelik ogrennn varmi yada regliyemi çevirir yarin kan vermeyede gdecem eger olmazsam 

1 cevap

0 oy
(854 puan) tarafından
canim teste tekrar baktinmi silik cizgi varmi diye
tarafından
Sagol canim bir tek sen cvp vermişsin kör olacaktım artik baka baka
(854 puan) tarafından
anladim ama hava degisiminden de bu ay nerdeyse bi on tane kadar gordum bu ay gecikme yasayanlari olabilir gec dollenme ama alti gun gectiyse kanda mutlaka cikmasi lazimdi
tarafından
Yarin kan vericem bakalim hayırlısı artik
(854 puan) tarafından
insallah canim gonlunden gecen olsun rabbim hayirlisini versin
tarafından
Allah razi olsunn cok sagoll
-Reklam-

İlgili sorular

+2 oy
26 cevap 1,218 göst.
4 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde Sevgi344 (580 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 916 göst.
0 oy
6 cevap 475 göst.
6 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 138 göst.
27 Haziran 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...