0 oy
165 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,017 puan) tarafından
Bu doktora gittim.kan tahlili vermek için doktor ultrason ile baktı.kucuk bir kist var ama korkulacak bsey değil dedi.bebegin kalp atışları oluşmuş dedi.gebelikte kisti olup sikintisiz gebelik geçiren var mı?

2 Cevaplar

0 oy
(22,058 puan) tarafından
Bisi olmaz demis ya canim o kist ara ara agri yaoar diye biliyom kasık cevresinde
(1,017 puan) tarafından
Bişey olmaz dedi ama bazen duyuyorum.karninda bebekleri varken kist ameliyatı olanları ondan merak ettim
-Reklam-
0 oy
(10,761 puan) tarafından
Canim bende ilk çocuğuma hamileyken daha doğrusu hamile oldugumu öğrenmeden bi süre önce doktora gittim kist olduğunu söyledi ilac kullandım 3 4 gün kullandıktan sonra adet günüm geldi 2 gün geçti test yaptım hamile oldugumu öğrendim çok şükür sıkıntı olmadı hatta kist yok oldu 
(1,017 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım.benm 3. Gebeliğin ilk defa başıma geldi.
(10,761 puan) tarafından
Insallah bi sıkıntı olmaz içini ferah tut,benim kuzenimden kötü huylu kist vardi çocuğun olmaz dediler çoğu doktor öyle dedi ama şuan 2 tane çocuğu var hamilelik dönemlerinde de cok şükür sorun olmadı
(1,017 puan) tarafından
İnşallah canm

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 271 göst.
0 oy
9 cevap 761 göst.
13 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Ayliz.0 (2,044 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 189 göst.
11 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Meltemm24 (28 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 79 göst.
11 Ocak 2026 Diğer kategorisinde Meltemm24 (28 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,742 soru

24,673,121 cevap

367,376 kullanıcı

...