0 oy
281 göst.
Diğer kategorisinde (23 puan) tarafından

Kızlar biliyorum biraz garip bir soru oldu ama bu bende bir kaç seferdir oluyor benden geliyor bu ses diyordum az önce sessiz sakin otururken bebeğim dönüyordu tam o sırada elimizi çıtlattığımızdaki ses gibi ses çıktı. Sesin ondan geldiğini duyunca tereddüt ettim :( sizin başınıza geldi mi?

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Evet evet olmuştu iki kez
(23 puan) tarafından
Bir sıkıntı oluyor mu ki
tarafından
Yo bende olmadı ama dedin heralde elini kutletiyo
-Reklam-
0 oy
(187,421 puan) tarafından
normaldir kiz      
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Bilmem hiç yaşamadım 
0 oy
(1,558 puan) tarafından
Evet canım geliyordu arada
0 oy
tarafından
Arkadaşımda sürekli geliyordu kaç kere şahit oldum yanındayken bebeği çok hareketliydi maşallah yer değiştirirken hep çit diye ses duyardık
0 oy
(700 puan) tarafından
Evet benimde geliyordu ya esim olmaz diyordubama kaç kez oldu dogrusu

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 616 göst.
2 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Prensannesizey (524 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 495 göst.
20 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Assssuuu (69 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 1,115 göst.
15 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Ummebrarvehira (1,169 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 167 göst.
28 Aralık 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sena98 (164 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,287 soru

24,667,179 cevap

367,051 kullanıcı

...