7 sene once kacarak evlendim 17 yaşındaydım annem ceyiz falan yapmadim demişti ama megerse yapmis 2 gundur butun hepsini verdi dantel falan sevmem aslinda ama ne bileyim cok mutlu oldum kayananm da kendi evime cikarken küflü havlu vermişti
Ceyiz çok değerlidir. Güzel kullan, yıpratma. Bazılarını hatta çoçuğun için sakla
1,512,619 soru
24,671,357 cevap
367,277 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın