0 oy
122 göst.
Diğer kategorisinde (3,798 puan) tarafından
Kızım tam 2 yaşında. Şu ana kadar park yatağını kullandı. Oda takımı alamam çünkü odasında kocaman gömme dolabı var. Dolap ihtiyacımız yok kızlar. Sadece yatak alıcam. Ama nasıl almalıyım bilmiyorum. Normal baza mı alayım? Yoksa şu büyüyen yataklardan mı bilemedim. Siz ne kullanıyorsunuz?

1 cevap

0 oy
(3,069 puan) tarafından
Baza al daha kulanisliuzun süre gider ve fazlaliklaienj kaldırabilirsiniz çok iyi
(3,798 puan) tarafından
Tamam cnm teşekkürler
(554 puan) tarafından
Birbucuk yaşında canım epeydir bazasinda yatiyor. Oda takımıni o şekilde almıştım. Bir yaşina kadar park yatakta yAttı sonra kendi yatağında
(3,798 puan) tarafından
Düz bazamı cnm
(554 puan) tarafından
Evet canım ama korumalikta yaptırdım o şekilde yatıyor ve çok rahat uyuyor yatağında
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 174 göst.
0 oy
16 cevap 646 göst.
7 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Birhilall (3,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 1,024 göst.
21 Haziran 2023 Diğer kategorisinde ozlem4141 (1,215 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 554 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,211 cevap

367,381 kullanıcı

...