0 oy
525 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (292 puan) tarafından

Kızlar bgun bayram ama içim ole burukki oncekı postlarımı okuyanlar bilir eşimle ılgılı sankı duygularım alınmış gıbı ona karşı içim acıyo bu druma nolcak boyle  napcam rabbım yardım et nolır dua edın sevgım eskısı gıbı olsun :(((

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Rabbım yardımcın olsun inşallah canim 
(292 puan) tarafından
Allah razı olsun cok saolun :(
-Reklam-
0 oy
(187,424 puan) tarafından
ins eskidendd iyi olur
(292 puan) tarafından
İnşaAllah duanıza benıde katarmısınız nolur cok ıhtıyacım var :(
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Cok uzuldum adina ya:/
(292 puan) tarafından
Bende çok çok üZgünüm nolur bıkerelıgıne duanıza katamısınız :((

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 478 göst.
2 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Esra_esra (2,606 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 528 göst.
12 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Gurbetci_Saban (5,675 puan) tarafından soruldu
+1 oy
11 cevap 1,038 göst.
4 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,928 puan) tarafından soruldu
+2 oy
11 cevap 605 göst.
1 Mart 2025 Aile & Aşk kategorisinde Birhilall (3,104 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,351 soru

24,668,092 cevap

367,110 kullanıcı

...