Bende kendimi araya sıkıştırayım ay tatlısı var benim de atsam bi sorun olur mu acaba o da şerbetli çıkarınca herhangi bi sıkıntı oluşur mu bilginiz var mı
1,512,405 soru
24,668,727 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın