Bebeğimiz şuan yoğun bakımda arkadaşlar anneve babasından çokça uzakta bir yardım eli uzatılmasını bekliyor hepimziin yavrusu var hepimziin başına gekebilir az çok demeden yavrumuza yardım edelim. İbanin yok diyenler smsde atabikir TUĞRUL yazıp 6326 göndermeniz yeterlidir..
Bu bizim tugrul bebeğimiz arkadaşlar
Lütfen yardımcı olun ben bizzat tanıyorum
Burda canm attim
1,512,363 soru
24,668,252 cevap
367,115 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın