0 oy
260 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,707 puan) tarafından
Cinsiyetimizi öğrendik kızım olucak hayırlısıyla  oğlumun ismi Ege eşimle iki isim arasın da kaldık Ece mi Elis mi sizce hangisi daha güzel fikir verirseniz sevinirim ❤

8 Cevaplar

+1 oy
(1,453 puan) tarafından
Ece güzel isim canım 
(2,707 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
-Reklam-
0 oy
(1,069 puan) tarafından
Farklı bir öneride bulunayım 

Ela 

Eceyle Elis arasında ise Elis daha hoş 
(2,707 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım Elis bana da daha sıcak geliyor
0 oy
(34,528 puan) tarafından

Elis hoş değil.

Ela veya Ece
(15,743 puan) tarafından
Ela begendim bende
(2,707 puan) tarafından
Ela ismini sevmiyorum canım teşekkür ederim
(34,528 puan) tarafından
Ricalar
0 oy
(13,346 puan) tarafından
Eliz bence ❤️
(2,707 puan) tarafından
Teşekkürler ❤️
0 oy
tarafından
Ece güzel canım
(2,707 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Elis Ece neden olmasın
(2,707 puan) tarafından
Önerin için sağol canım iki isim istemiyoruz birinden biri inşallah
(16,433 puan) tarafından
Sen zaten elis koyacaksın hahah
(2,707 puan) tarafından
Vallahiii öyle olucak sanki yaa :D
0 oy
(2,515 puan) tarafından
Ece güzel isim canin 
(2,707 puan) tarafından
Teşekkür ederim kuzum
0 oy
(6,806 puan) tarafından
Ya aklıma Tuğçe geldi.. Eliztoşum eliztoşum seni iyiki doğurmuşumm diye şarkı yapmıştı kızına :D eliz çok güzel isim ya 
(2,707 puan) tarafından
Ahahah evet bende çok seviyorum ismi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 165 göst.
4 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Neslis (1,388 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 119 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Seviliya (12 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 118 göst.
21 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Nunum1996.1996 (19 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 374 göst.
3 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,177 cevap

366,986 kullanıcı

...