0 oy
249 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından
Yarin başka iş için hastaneye gidecem erken saatte gitmişken kadin dogumada ugramak istyorum sabah 7 gibi gitsem sira alabilirmiyim randevum olmadan

4 Cevaplar

0 oy
(8,496 puan) tarafından
Hastaneyi ara öğren canım hastanesine göre değişiyor
tarafından
Aradimda ulasamadim
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ya üni hast pişmanlık. Geçen sene detaylı için mecburen gittik o kadar bekledik sıra da yokmuş ya rezil olduk tüm gün hastanede geçti. Bizde sabah 6.5 gibi fln gitmiştik galiba ona rağmen bekleyenler vardı,aşırı kalabalık . Şehir hast daha iyi bence ama yine de şansını dene istersen . 
0 oy
(2,141 puan) tarafından
Sanmıyorum cnm randevusuz
0 oy
(1,013 puan) tarafından
Artık randevusuz hasta alınmaya başlandı.İyi mi oldu kötü mü oldu tartışılır.daha dün gittim randevuluydum. O kadar kalabalık oluyor ki artık odaya dört hasta alınıyor.başka türlü bitmez zaten o kadar kişi.Her yerde aynı mıdır bilemem.gitmişken sorarsın

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 340 göst.
10 Ocak 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 351 göst.
25 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 324 göst.
25 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 735 göst.
22 Mart 2021 Diğer kategorisinde Pasakizz (1,559 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,773 soru

24,673,507 cevap

367,408 kullanıcı

...