Bizim anneannemiz aldı takım olarak canım
Ben babaynest almsitim onun icinden hediye olarak geldi altin yastigimi ne bilmiyom ama biz esimle altin yastigi dedik yildizli olani
Altinimiz olmadığı icin yastiga gerek duymadık
1,512,216 soru
24,666,322 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın