Orijinal ekranla çekilmediği için çöküp cokmedigini anlayamadım siyah beyaz efekli oluyor ya ama aynisin sanki
Sorumluluk yoruyor çöküyor insan ister istemez
Bende baba evinde prensestim koca evinde yine prensesim
1,512,661 soru
24,672,002 cevap
367,302 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın