0 oy
731 göst.
Diğer kategorisinde (727 puan) tarafından

image

Kullanan yada bilen var mı aranızda kızlar

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hiç kullanmadım en guzel zara ve bargellonun
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kullanmadım canım genelde avondan alıyorum 
0 oy
(163 puan) tarafından
Ben kullanıyorum sağdan 1 yada 2. Si hangisi bilemedim gayet çok güzel kokuyor ve kalıcı ben seviyorum da alıyorum da tavsiye ederim 
0 oy
(4,675 puan) tarafından
onlari bilmiyorumda yanndakikileriden dun aldim pembe sise olani cok tatli kokusu
0 oy
tarafından
Ben kullandim bayiliyorum birdaha alicam mavi degilde sari olani 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 492 göst.
26 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Atlaskalbim (9,688 puan) tarafından soruldu
+1 oy
6 cevap 272 göst.
0 oy
4 cevap 298 göst.
0 oy
3 cevap 388 göst.
15 Eylül 2025 Diğer kategorisinde Aysegul&20 (9,053 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...