Hanımlar 1 ay sonra bebişim 1 yaşına giriyor. Akşam saati ve çay bahçesinde olacak. O yüzden kısa takım bakamıyorum. Uzun, gömlekli, güzel uygun fiyatlı takım öneriniz varsa atar mısınız?
1,512,481 soru
24,669,765 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın