0 oy
464 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,987 puan) tarafından
İlk kez böyle birşey başıma geldi kizlar banyo yapiyodum birden başım döndü dilim damağım kurudu evdede kimse yok hemen kapıyı açtım kendimi nasıl dışarı attım inanın hiç bilmiyorum sıcaktan mi bunladim anlamadım ki. Bide hamileyim bebeğime birşey olmuş mudur 

14 Cevaplar

0 oy
(11,233 puan) tarafından
Eminmisin cnm düştüğünden olctunmu 
(1,987 puan) tarafından
Ölçmedim ama böyle birşey ilk defa oldu ne olabilir ki
(11,233 puan) tarafından
Cnm çıkmasında düşsun yeterki biraz dinlen baş ağrısı filan varmı
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ay dikkat et geçmiş olsun . Bı görün istersen 
0 oy
tarafından
Yükselmişte olabilir ölçtün mü
(1,987 puan) tarafından
Yok ölçmedim ama bayilcam sandım yuksekliginde de böyle oluyo mu
tarafından
Evet canım sıcak basıyor başın da ağırlık oluyor dönüyor
tarafından
Eşin yokken girme duşa falan hamilelikte tansiyon sıkıntı olabiliyor dikkat et biraz
(1,987 puan) tarafından
Ay yok bı daha ev boşken girmem korktum valla
0 oy
(16,433 puan) tarafından
Hamileysen olabilir geçmiş olsun tatlım
0 oy
tarafından
Aman dikkat et benimde arada öyle oluyordu hatta bir kere karnım burnumda banyodan çıktığım gibi kapıda yere yığılmışım bayılmışım Allahtan eşim evdeydi beni ayıltmiş 
(1,987 puan) tarafından
Ay yok bı daha ev boşken girmem korktum valla
tarafından
Aman Allah korusun dikkat et
0 oy
(3,192 puan) tarafından
Yükselmiştir. Gebelikte tansiyon genelde düşük olur öyle bir belirti vermez. Benim tansiyonum 8-5 e kadar düşüyordu. Yüksek tansiyon da gebelikte iyi değil mutlaka takip et tansiyonunu.
0 oy
(9,425 puan) tarafından
Kan şekeri olabilir mi benim kan şekerim düşünce bayılırım basım döner aç falan miydin 
(1,987 puan) tarafından
Yo aç değildim niye oldu anlamadım camı kapıyı kapatmistim sıcak oldu acaba ondan mı oldu ki
(9,425 puan) tarafından
Olabilir hamile olunca dikkat et kendine
0 oy
(2,046 puan) tarafından
Kontrole gittiğinde mutlaka söyle kuzu gebelikte tansiyon tehlikeli çok geçmiş olsun 
0 oy
tarafından
geçmiş olsun canım şimdi nasılsın 
(1,987 puan) tarafından
Şimdi daha iyiyim teşekkür ederim
0 oy
(187,462 puan) tarafından
gecmis olsun  
0 oy
tarafından
Havasız kalmıs olabılırsn cnm gecmıs olsun 
0 oy
tarafından
Sakin ol çiçeğim ayaklarını yüksek tut yat biraz dinlen biriz iyileşince bu tuzlu ayran iç düşün bitmediyse biraz suyunu serinlet öyle devam et kaynar su da yapmış olabilir
0 oy
(1,270 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım bi doktora görün bebeğin durumu için 
0 oy
(1,856 puan) tarafından
Sıcak suyla mi banyo yapıyorsun aç karnına mi yaptın genelde aç yapınca anı kan akışı yüzünden öyle olur ılık suyla yikan 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 171 göst.
12 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Sevgisiz_hayat_47 (2,005 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,781 soru

24,673,712 cevap

367,414 kullanıcı

...