0 oy
303 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (2 puan) tarafından

 Hayırlı cumalar kızlar.  

Evden yemek yapıp satıyorum  

Şehir içinde gönderim yapıyoruz  .

Sipariş  alıyoruz.  

Şimdiden teşekkür ederim 

Yer :  Diyarbakır

image

notu ile kapatıldı: Reklâm yasak

8 Cevaplar

+1 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Yemek ne guzel duruyo he ❤️ ellerine sağlik.Allah bol kazanc versin
(2 puan) tarafından
Teşekkür ederim
-Reklam-
+1 oy
(19,321 puan) tarafından
Şehirde yazsaydin belki alan olur. 
+1 oy
(3,743 puan) tarafından
Hayırlı cumalar Rabbim bol satışlar nasip etsin 
(2 puan) tarafından
Tşk ederim Allah  razı olsun
0 oy
(22,058 puan) tarafından
Bol kazanclar canim nerde satiyon 
(2 puan) tarafından
Diyarbakır  da
0 oy
(3,231 puan) tarafından
Çok güzel görünüyor canım ellerine sağlık bizde çalışırken hep ev yemeği söylerdik ah eski günlerim 
0 oy
(4,884 puan) tarafından
Hayırlı cumalar olsun canım. Ellerine sağlık. Hayırlı bereketli olsun 
0 oy
(187,446 puan) tarafından

hayirli cumalar bol bereketli olsun <3

0 oy
tarafından
Hayırlı cumalar canım 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 228 göst.
11 Mart 2022 Diğer kategorisinde Elif yerlikaya (143 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 725 göst.
4 Mart 2022 Diğer kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 415 göst.
25 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 347 göst.
18 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Huzurum91 (15,589 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,548 soru

24,670,698 cevap

367,237 kullanıcı

...