0 oy
174 göst.
Diğer kategorisinde (2,540 puan) tarafından

Kasıklarım agryr ya uff kaşıntı var birde acaba böbrek im de bişy.mi var ki yarın gitcm inşallah :'(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Enfeksiyondur işte böbrekle ne alaka ki. 

Kaşıntı kasik ağrısı varsa enfeksiyon hatta mantardir 
(2,540 puan) tarafından
Kız enfeksiyon böbrek lere de vryr ya hani o yüzden dedim galiba evet hem enfeksiyon hem mantar var
tarafından
Enfeksiyondur canım kaşıntı varsa mantarda vardır. Hamile misin
(2,540 puan) tarafından
Yok cnm değil im evet ikiside var ya
tarafından
Bende mantar olmaz da sürekli enfeksiyon var kendimi bildim bileli ya :/
(2,540 puan) tarafından
Bnm hiç yoktu ne zaman evlendim peşimi bırakmdı
-Reklam-
0 oy
tarafından
canım belki ayaküstü çok iş yaptın bütün gün ağırlık kaldırdın dinlenemedinfalan;?
(2,540 puan) tarafından
Yok cnm bugun normal iş yptım bde bnde romatizma var kasıklarım agryr enfeksiyon dan belli sağ ve sol kalcm üstü ağryr

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 106 göst.
29 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 273 göst.
29 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Semos (708 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 255 göst.
12 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 197 göst.
1 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,302 soru

24,667,458 cevap

367,068 kullanıcı

...