Oğlumun 1 yaş doğum gününde aynısını yaptırdım... yaka kısmına küçük resim bastırdım bi de
Ben yaptirdim ama mavi sakin yaptirma agzin masmavi oluyor
Ben moda oldugu zamanlarda bile yaptirmadim bebemi kesiyo gibi oluyom kiyamam o pastaya yav
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın