0 oy
1,147 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (1,351 puan) tarafından
Çok kasintm var her yerm kansiyor neden acaba uyuyamyrm 36+2 haftalığım 

8 Cevaplar

0 oy
(4,852 puan) tarafından
Hamile misin
(1,351 puan) tarafından
Evet 36+2 haftalık
(4,852 puan) tarafından
Uyu Z bu aralar yaygınmis. Bir de benim dokuntulerim olurdu hamileyken. Hemşire doğum yapınca geçer demişti. Hakkaten dogurdugum gibi kaşıntılar bitti. Ama benimki bacak bolgesiydo dize kadar olan.
-Reklam-
0 oy
(1,540 puan) tarafından
Avuç ici ve ayak tabanında var mı kaşıntı. Bi de her yerin aşırı mı kaşıniyo duramayacak kadae
(3,192 puan) tarafından
Etkiler. Bana doktor karaciğer enzimleri 6 ay da anca duzelenler var dedi. Benimki hızlı düştü.
(1,540 puan) tarafından
Ne oldu acaba gidecekti 3 te
(1,351 puan) tarafından
Gittim canmm safra asidi testi vermemi istedi bide idrar kan yarn vercem safrada Perşembe canm. Dr dedi eğer değer yüksek gelirse sezeryana alirm
(1,540 puan) tarafından
Senin içinde bebiş için de hayırlısı neyse o olsun canım inşallah saglikla alırsın kucağına
(1,351 puan) tarafından
Amm canm insaAllah.
0 oy
(5,843 puan) tarafından
Karaciğer kanlarına baktir gebelik zehirlenmesi olabilir
(5,843 puan) tarafından
Evet cnm halsizlik bisey yapmasamda yorulurdum gücüm giderdi rabbim yardim etsin insallah oyle bisey cikmaz cnm zaten doğuma az kalmis
(1,351 puan) tarafından
İnsaAllah canm ya
(5,843 puan) tarafından
Haber ver buraya yaz bari cnm merak ettik bende
(1,351 puan) tarafından
Canm gittm safra asidi testi istedi kan ve idrar. Eğer yüksek çıkarsa sezeryana alirm hemen deid
(5,843 puan) tarafından
İnşallah çıkmaz cnm sonuçlarınida yaz yaşadığım için seni merak ediyorum rabbim yardim etsin
0 oy
(187,425 puan) tarafından
uy.uz olmussundur kiz salgin varmis
(1,351 puan) tarafından
Evden. Cktm yok ki salgın olsn
0 oy
tarafından
Annem bana hamile iken o da kaşıntı olmuş heryeri kip kırmızı olmuş 1 hafta kasınmış heryeri ama sonra doktora gidiyor doktor da 1 gün daha geç kalsaydın bebeğin içerde zehirlenirdi demiş ilaçlar da düzeltilmiş ben anne karnında zehirlenmisim az daha oluyor musun bence dikkat et sende 
0 oy
(590 puan) tarafından
Benim ayaklarım son haftalar kasiniyodu minicik minicık kızarıklar oluyodu soğuk suyka yıka rahatlarsın biraz 
0 oy
(1,585 puan) tarafından
Kız catliyordun kaşıma. Çatlak kremi sür
0 oy
tarafından
Gebelik kolestazı olma ihtimali yüksek. Karaciğer enzim değerlerinize baktırınız. Çok geçmiş olsun. 
(1,351 puan) tarafından
Çok tşk ederim . Evet bugün randevum var gitcem bakalm.

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,496 göst.
0 oy
15 cevap 1,262 göst.
7 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Sevgii-iyilestirir-8 (225 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 602 göst.
11 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 491 göst.
20 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Elif6060 (294 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,455 soru

24,669,352 cevap

367,170 kullanıcı

...