Soru başlıkta canlar varsa öneriniz link atarmisiniz alırken nelere dikkat etmeliyim
https://m2.hm.com/m/tr_tr/productpage.0174057032.html?ef_id=EAIaIQobChMIn97pvrmr5QIVyrTtCh1DngMLEAQYAyABEgIxevD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!850!3!367332958274!!!g!297629293348!&gclid=EAIaIQobChMIn97pvrmr5QIVyrTtCh1DngMLEAQYAyABEgIxevD_BwE
Bunu alablrsn içi elyaf çok da sıcak tutuyor üstüne hiç bsy örtme aynısının kırmızısini aldm Yusuf'a
Babam da aldi geçen gün 40 TL ye indirimden içi elyaf olsun yeter bir de patiksiz daha iyi oluyor altına panduf içine de ince pjama yeterli
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın