Yardım lütfen kızlar yarın sabah doğuma gidiyorum
Hayirla kucagina al canim bence cok guzel. cunku benimde adim hilal nazli hilalde pek yakismis.adiyla yaşasın prenses.❣
Gayet güzel canm Rabbim tek nefeste kurtarsın insaAllah
Yaa ben çok beğeniyorum o ismi
Çok gurur verici bence
Hayırlısı ile alın kucağınıza insalllah ☺️
Vayyyy daha ne olsunnn çok güzel vedee çokk anlamlii
Oglan olursa da Mehmet Akif koyun
1,512,694 soru
24,672,482 cevap
367,340 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın