0 oy
919 göst.
Diğer kategorisinde (9,213 puan) tarafından


üşenmedim canım çekti kalktim kurabiye yaptım bi tane yiyebildim ama olsun sizde gelin sizde yiyin:P

Napıyonuz bakemm 

17 Cevaplar

0 oy
tarafından

Anam sizde durup durup gece coşuyorsunuz vicdansız garılar :D

(9,213 puan) tarafından
Evett sedos tu önceki adım erzincan çayırlı dan olan :)
tarafından
Hatırladım canım:)) sen nerde oturuyorsun Erzincanda mı
(9,213 puan) tarafından
Yok cnm annemgil orda ama ben sinoptayim
(2,137 puan) tarafından
Aslında herkes kendi adını yazsa,:)) bende dahil
(9,213 puan) tarafından
Yazamiyok bacım kaldık böle :))
-Reklam-
0 oy
(3,069 puan) tarafından
Ellerine sağlık Alahin izniyle yarın eşime kavusucam onun heyecanı var annem gilden gidicem onun mutluluğu var illaki sorun oluyor ister istemez iki çocuk öyle yani
(9,213 puan) tarafından
Ne heycan vardir hemde çok sevindim adına cnm :)
(3,069 puan) tarafından
Evet ya sorma çok sevinçliyim Allah razi olsun inşallah $>>>
0 oy
(929 puan) tarafından

Afiyet olsun canım 

imagebe yaptım bugün nde

(9,213 puan) tarafından
Sağol kuzum çok güzel görünüyo seninkide :)
(929 puan) tarafından
Sende saol canım :) ❤️
0 oy
tarafından

Aman kiz diyetteyim yapma bunu ::'( 

Afiyet olsun 

(9,213 puan) tarafından
Anağg kız keşke diyette olan girme diyeydim :))
tarafından
Olsun kiz bitek sendemi goruyoruz kafamizi cevirdigimiz her yerde yiyecek resmi var :D
0 oy
(3,094 puan) tarafından
Ellerine sağlık cnm harika görünüyor
(9,213 puan) tarafından
Sağol kızçem :)
0 oy
(2,855 puan) tarafından
Afiyet olsun
(9,213 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(1,391 puan) tarafından

Büyük iştahla yapıp bazen tadına bile bakamıyorum anında bitiyo :)  favorilerimden biri

(9,213 puan) tarafından
Benimde eşim gelip bitirir şimdi bi tane yedigimle kalırım :)
(1,391 puan) tarafından
Benm büyük oğlum çok seviyo yapıyorum sıklıkla :) afyt olsn ellerine sağlk cnm
0 oy
(4,868 puan) tarafından
afiyet ollsun☺

bebeğimi sallıyorum 
(9,213 puan) tarafından
Sağol canım :)
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Ellerine sağlık canım afiyet olsun. 
(9,213 puan) tarafından
Sağol kuzum
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Sen kurabiye yaptın bende yatmaya gidicem simdi:D:Pafiyet olsun canim 

(9,213 puan) tarafından
Kız bende yatacam şimdi :)
(49,836 puan) tarafından
Aynen 8 de uyanıyoruz valla uykumu anca alıyorum
0 oy
tarafından
Ellerine sağlık çok güzel gözüküyor 

Ben şimdi banyoyu yıkıycam
(9,213 puan) tarafından
Sağol canım kolay gelsin sana da
0 oy
(854 puan) tarafından
bende pogaca yaptim sicak sicak onu yiyom ama ben hamileyim canim istedi de yaptim ☺️
(9,213 puan) tarafından
Ohh iyi yapmışsın cnm inşallah asermiyosundur günaha sokmaya sin beni
(854 puan) tarafından
yok kiz asermem kalmadi iki aya dogrucam ☺️
(9,213 puan) tarafından
Hadi bakalım saglicakla gelsin kuzucuk
(854 puan) tarafından
insallah canim cok saol☺️❤️
0 oy
tarafından

Bende tatlı yapacaktım bi baktım şeker yok :D

Ellerine sağlık nefis görünüyoo☺️
Bende kocişle kahve içtim anlık uzanyoz TV'ye bakıyoz:)

image


(9,213 puan) tarafından
Afiyet olsun kızçem :)
0 oy
tarafından

Hani bana kiz :D

(9,213 puan) tarafından
Ahh keşke gönderebilsem Sana :)
tarafından
Gidip uyuyayım bari hain kari ☺ canımsın afiyet şifa olsun kuzum
(9,213 puan) tarafından
Haha sağol canım iyi geceler :)
tarafından
Iyi geceler balım ❤
0 oy
tarafından

image

bir erzuumlu olaraktan erzurum peyniri yemesem uyuyamam sjsjsjsjjs ooo marifetlisin kizzz
(9,213 puan) tarafından
Oo sana da afiyet olsun cnm :)
0 oy
(187,446 puan) tarafından
afiyet olsun  
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Ellerine sağlık canım

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,851 göst.
29 Haziran 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,930 göst.
0 oy
15 cevap 1,485 göst.
9 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Efulimmmmm (9,213 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 873 göst.
19 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,625 soru

24,671,423 cevap

367,282 kullanıcı

...