Bu gerçekmi ben sokkk
i
Malesef kilosu o kadar pahalı ki millet dilim usulü almaya başladı ama oda pahalı bence ya alan var alamayan var yazık günah değil mi ne olacak bu ülkenin hali ben sevmem pek olsa da olur olmasa da almam da bu yaşımdayım toplasan 5 kez karpuz almisimdir ama sevenler için üzüldüm
Hahahahaayt çok iyi
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın