0 oy
1,094 göst.
Diğer kategorisinde (1,479 puan) tarafından

Kizlar apartmanda kapimin ustunde zehirli mi bu


imagel

30 Cevaplar

+1 oy
(39,700 puan) tarafından

Ben görsem onu totoma topuklaya topuklaya kaçarım :woot:

tarafından
Puahah büyük mu çok ya:))
(39,700 puan) tarafından
Benim gördüğüm avuç içi kadardı
tarafından
Aboeww :))
(20,952 puan) tarafından
En büyük fobim bu hayvan insanın korktuğu mezarında olurmuş derler :D asjjajsjsj umarım değildir
(39,700 puan) tarafından
Benim de öyle bir örümcek bir de yılan. Bir de köyde oturuyorum ben evimin yanında ahır mağara falan var ici yılan örümcek dolu hic girmem içine karşıma çıkar diye
-Reklam-
0 oy
(1,917 puan) tarafından
Kız korkunc bu
0 oy
(3,122 puan) tarafından

Tüylerim ürperdi kasinmaya başladım ayyy o neeeee:O

(15,743 puan) tarafından
Ben deeeeee kasindim
0 oy
(717 puan) tarafından
Bunun zehri olmasa bile tovbeler olsun
0 oy
(1,412 puan) tarafından
Anammm bu neee ben olsam çığlıklarım köyü inletirdi :)))
0 oy
tarafından
Ayyy çok korkunç
0 oy
(20,952 puan) tarafından

Allah m  sana  geliyorum :woot: kaşınmaya başladım bile 

0 oy
(1,086 puan) tarafından
Kız ben olsam simdi butun komsuları başima toplardım bagirmaktan
0 oy
(2,606 puan) tarafından
Hangi şehirdesin
(1,479 puan) tarafından
İzmirdeyim
0 oy
tarafından
Ayyy bu ne korkunç
0 oy
(5,181 puan) tarafından

Tövbe tövbe aynı tarantula gibi çok korkardım görsem:(

0 oy
(2,750 puan) tarafından
Tarantulaya benziyor ☺️☺️
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Et yiyen örümceklerden ve çok tehlikeli anında öldür ama disarda çünkü yavru yumurta bırakır iyice çoğalır 
tarafından
Ciddi mi kz
(8,152 puan) tarafından
Vallahi kiz gir internetten de bak
Ben köyde yaşadığım için bu tür örümcek akrep böcekler çok var artık bilgi sahibi oldum hepsine
0 oy
(5,613 puan) tarafından
Bilmiyorum ama korkunç. Hangi şehirdesin?
(1,479 puan) tarafından
İzmirdeyim
0 oy
(2,228 puan) tarafından

Survivordaki örümcekler gibi bu ne ya :D

0 oy
tarafından

Anaaa bu ne giiiezz hilallik tam :D

Keşke etiketleme olaydi

0 oy
tarafından
Kocaman bide 
0 oy
(49,836 puan) tarafından

Ayy nasilda buyukk:O.   

0 oy
(2,192 puan) tarafından
Kııııız butun vücudum uyuşdu canlı görsem bayılırım 
0 oy
tarafından
Canım bundan bizim köyde oluyor sarıkız diyorlar ve zehirli diye bilinir bizim orda

İlgili sorular

+1 oy
14 cevap 989 göst.
20 Haziran 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 244 göst.
0 oy
2 cevap 144 göst.
+2 oy
21 cevap 1,214 göst.
3 Haziran 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Gamzeliwampir (4,442 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...