+1 oy
383 göst.
Diğer kategorisinde (1,228 puan) tarafından
Kimliğe bastırmak için vesikalık çektirdik tipee bakım alttaki vesakilaık diğer daha gitmeden öncee ❤️❤️❤️ Benim yakışıklı bebeğiiiimmmm 

7 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Kimliğe nasıl resim bastirdiniz kız sen Türkiye de yaşamıyor musun 

Maşallah bu arada ☺️❤️
(1,228 puan) tarafından
Saol canım evet Türkiye de yaşıyorum tatil için kıbrısa gidecez onun için bebeğin fotoğrafı kimlikte olsun dediler
tarafından
He anladım canım normalde yapistirmiyorlar ya ondan
(1,228 puan) tarafından
Evet canım daha çok küçük ya ama mecbur dediler bize
-Reklam-
0 oy
tarafından

Bizde resim yokkk :'(masalah paşaya <3

(1,228 puan) tarafından
Bizde de normal de yokta canım tatile gideceğimiz için istediler
0 oy
tarafından

Maşallah kuzuma Rabbım bağışlasın inşallah <3

(1,228 puan) tarafından
Aminn saol canııım
0 oy
(13,346 puan) tarafından

Ahahaha yerim ya ne kadar da ciddi <3

(1,228 puan) tarafından
Biz çok ağlar diye düşündük de hiç ağlamadı çok ciddiydi :D
0 oy
(187,414 puan) tarafından
yaa col tatlis bende şimoşa vesikalik cektirdiydim
(1,228 puan) tarafından
Kimlik için mi sende sevdoş
(187,414 puan) tarafından
aynen kimlik icin
0 oy
tarafından
Benim oğluma benzettim kız Allah bağışlasın:)
(1,228 puan) tarafından
Saol canıımm❤️
0 oy
(3,597 puan) tarafından
Hani nirdeee

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 250 göst.
20 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde &Minikpanda& (1,228 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 574 göst.
31 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde ❤Hanifela ❤ (5,942 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 1,172 göst.
24 Ocak 2021 Diğer kategorisinde ASENA40 (32,624 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 504 göst.
12 Haziran 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...