Kizlar malum hamilelikte ne ceket ne kaban giyebiliyoruz. Böyle bisey almayi düşünüyorum kullanışlı olur mu veya siz neler giyiyorsunuz dışarı çıkarken
Canım ben geçen sene kışın hamileydim ve yeni atanmıştım. Hergün işe gidip geliyodum ve hamile kabanları çok pahalı olduğu için almamıştım. Kendi montlarımı giyip üstüne kalın şal giyiyodum önünede bi broş takıyodum oldu bitti
1,512,570 soru
24,670,957 cevap
367,259 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın