Arkadaşlar ciddi gebelik belirtileri yaşıyorum hemen hemen hepsini. Ama 1 haftadır adet olmadim ve idrar testi negatif çıktı. Acaba ben mi kullanamadim farklı bir test kitiydi çünkü. Kan testi ver demeyin kurban olayım yapabilsem idrar testi yapmadan onu yapardım başına gelen var mı bu şekilde
1,512,702 soru
24,672,764 cevap
367,359 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın