0 oy
174 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,369 puan) tarafından

Arkadaşlar ciddi gebelik belirtileri yaşıyorum hemen hemen hepsini. Ama 1 haftadır adet olmadim ve idrar testi negatif çıktı. Acaba ben mi kullanamadim farklı bir test kitiydi çünkü.  Kan testi ver demeyin kurban olayım yapabilsem idrar testi yapmadan onu yapardım :) başına gelen var mı bu şekilde 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Gebeliği istiyorsan piskolojik olabilir gecikme var mı
(1,369 puan) tarafından
Yooo olursa güzel olur olmasa da güzel olur sjsjs yani beklediğim canla istediğim bişey değil. 6 gün gecikti. Kusuyorum çok ağrıyor heryerim çok yorgunum herşeye ağlıyorum güzel kötü farketmez. Yani ne biliyim önceki gebeliğim de hiç belirti yoktu hissetmiştim. Bunda bir milyon belirti var ama test negatif djdjsjsj
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kan testi ver :)) niye veremiyosun canım sağlık ocağında bile bakıyorlar en iyi sonucu o verir 
(1,369 puan) tarafından
Bebiş yeni tasindim buraya. Yazlık tatil bölgesi diye tenha dağ başı.  Eşim de sabah gidiyor akşam geliyor bu aralar da öyle böyle değil çok yoğun. Yanisi bir başıma kaldım djsjsj
tarafından
Heee anladim canım kıyamam ya yeniden yap istersen hakkında hakkımızda hayırlısı olsun canım ☺️❤️
(1,369 puan) tarafından
Amin amin inşallah canım ❤️❤️

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 293 göst.
0 oy
1 cevap 173 göst.
0 oy
3 cevap 470 göst.
0 oy
5 cevap 491 göst.

Kategoriler


1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...